Inauguració de l’exposició amb les millors fotografies de la trobada d’Igers a Tàrrega, en el marc de la mostra d’Art Urbà Streettrrg.

El director de l'IEI, Josep Maria Solé i Sabaté; l’alcaldessa de Tàrrega, Rosa Maria Perelló; la presidenta del Consell Comarcal de l'Urgell, Rosa M. Mora i Valls, i el director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch, participaran a la inauguració de l’exposició amb les millors fotografies de la trobada d’Igers que va tenir lloc a Tàrrega el 19 d’abril, en el marc de la mostra d’Art Urbà Streettrrg. La trobada va comptar amb la participació d’una cinquantena d’aficionats de l’aplicació Instagram.

Lleida, 7 de maig de 2015

Descarregar esdeveniment