Inauguració de l’exposició ‘A tota màquina-140 anys d’impremta a la Diputació de Lleida’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presidirà la inauguració de l’exposició ‘A tota màquina-140 anys d’impremta a la Diputació de Lleida’, que restarà oberta a l’Espai iX, de l’Institut d’Estudis Ilerdencs fins el 9 d’octubre.
Talarn estarà acompanyat de la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach; el director de l’IEI, Joanjo Ardanuy, i del comissari de l‘exposició, Dionís Gutierrez.