Inauguració de l’exposició ’93 Marc Márquez. Museu Comarcal de Cervera
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, i el cap de relacions interdepartamentals de la Corporació, Antoni Fo, assistiran a l’acte d’inauguració de l’exposició ’93 Marc Márquez, que restarà oberta al Museu Comarcal de Cervera. L’acte comptarà amb la participació del propi pilot cerverí, Marc Márquez.