Inauguració de l’exposició “50 anys del Centre Assistencial Sant Joan de Déu”

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, participarà a la inauguració de l’exposició “50 anys del Centre Assistencial Sant Joana de Déu”, que restarà oberta fins el 13 de març al Sala Montsuar. L’acte comptarà amb la participació de la directora de l’IEI, Montserrat Macià. Lleida, 10 de febrer de 2016

Descarregar esdeveniment