Inauguració de l’exposició ‘100 anys d’Anarcosindicalisme’. Sala Montsuar de l’IEI

La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló, presidirà la inauguració de l’exposició ‘100 anys d’Anarcosindicalisme’, que es podrà veure a la Sala Montsuar de l’IEI fins al 4 d’abril. L’acte també comptarà amb la presència del secretari general de la Confederació General del Treball (CGT), Jacinto Ceacero Cubillo.

Descarregar esdeveniment