Inauguració de l’espai de la Confraria de Sant Sebastià del Pont de Suert

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la inauguració de l’espai de la Confraria de Sant Sebastià, ubicat a la Casa Cotori, del Pont de Suert. A l’acte també hi participaran l’alcalde del Pont de Suert, Albert Alins; el president del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, Josep Antoni Troguet, i altres representats institucionals. A continuació, assistiran a la missa i a la processó que se celebrarà en honor a Sant Sebastià. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment