Inauguració de l’Espai Cella Memoriae
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la inauguració de l’Espai Cella Memoriae, un mausoleu que farà la doble funció d’espai de memòria i magatzem arqueològic al cementiri de Térmens. L’acte comptarà també amb la participació de l’alcaldessa de Térmens, Concep Cañadell; la directora dels Serveis Territorials del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya a Lleida, Montse Parra, i el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa. També està prevista una intervenció de M. Pilar Vázquez, Joan Ramon González, Oriol Saula i Josep Medina, del Servei d’Arqueologia de la Diputació, que entre 1986 i 2005 han anat fent intervencions en les excavacions i el trasllat.