Inauguració de l’escultura ‘La dama de la làmpada’

El diputat de Salut Pública de la Diputació, Albert Bajona, participarà aquest dijous en l’acte d’inauguració de l’escultura ‘La dama de la làmpada’, que tindrà lloc als Jardins George Orwell de l’Hospital Universitari Santa Maria de Lleida. La inauguració comptarà amb la participació de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; la presidenta del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Lleida, Mercè Porté; la directora general de Professionals de la Salut de la Generalitat de Catalunya, Montserrat Gea; el gerent territorial de l’Institut Català de la Salut a Lleida, Ramon Sentís, i la 6a tinenta d’alcalde i regidora de Recursos Municipals, Hisenda i Salut de l’Ajuntament de Lleida, Montse Pifarré. L’escultura és obra de Ponsarnal i cedida pel Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Lleida a les Terres de Lleida, per honorar la professió i el bicentenari del naixement de Florence Nightingale, precursora de la infermeria moderna; en el marc dels actes de celebració de l’Any Internacional de la Infermera i de la Llevadora 2020 (celebració prorrogada fins al juny de 2021) i el moviment mundial Nursing Now®.

Descarregar esdeveniment