Inauguració de l’Escola Municipal de Música d’Alguaire
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, presidirà la inauguració de l’Escola Municipal de Música d’Alguaire. L’acte també comptarà amb la participació d’Antoni Perea, alcalde d’Alguaire, i d’Alfons Pérez, director de l’escola de música, entre altres. Com a cloenda, hi haurà una actuació musical dels alumnes de l’escola. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)