Inauguració de les reformes de la Sala Joan Baptista Xuriguera de Menàrguens

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de l’alcaldessa de Menàrguens, Anna Maria Calvís; el delegat del Govern a Lleida, Bernat Solé; el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, i la directora dels Serveis Territorials de Presidència a Lleida, Eugènia Puig-gros, inaugurarà les reformes fetes a la Sala Joan Baptista Xuriguera de Menàrguens.

Descarregar esdeveniment