Inauguració de les obres realitzades a l’església de Sant Abdó i Sant Senén de Llorenç de Rocafort
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, presidirà l’acte d’inauguració de les obres realitzades a l’església de Sant Abdó i Sant Senén de Llorenç de Rocafort. L’acte comptarà amb la participació de Jaume Pallàs, alcalde de Sant Martí de Riucorb; Ramon Moix, regidor de Llorenç de Rocafort, i Jaume Pujol, arquebisbe de Tarragona, entre altres. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)