Inauguració de les obres de restauració de l’Església de Sant Pere de Santa Fe. Les Oluges
La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló, participarà en la inauguració de les obres de restauració de l’Església de Sant Pere de Santa Fe, a Les Oluges.