Inauguració de les obres de restauració de l’Església de Sant Pere de Santa Fe. Les Oluges

La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló, participarà en la inauguració de les obres de restauració de l’Església de Sant Pere de Santa Fe, a Les Oluges.

Descarregar esdeveniment