Inauguració de les obres de rehabilitació de l’edifici de l’Ajuntament de Torrefeta i Florejacs
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presidirà la inauguració de les obres de rehabilitació de l’edifici de l’Ajuntament de Torrefeta i Florejacs.
Talarn estarà acompanyat de l’alcalde de Torrefeta i Florejacs, Josep M. Castellà; la directora dels Serveis Territorials d'Administració Local a Lleida, Emília Chacón; el president del Consell Comarcal de la Segarra, Ramon Augé, i l’arquitecte de l’obra, Josep Esteve.