Inauguració de les obres de rehabilitació de la via LV-3342. Anglesola
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, la diputada Cristina Morón, i el regidor d’obres de l’Ajuntament d’Anglesola, Enric Valls, han inaugurat les obres de rehabilitació de la via LV-3342, de la sortida de l’A-2 fins a Anglesola. L’acte tindrà lloc a:
https://maps.app.goo.gl/SwhkweS42fWdjicG6