Inauguració de les obres de recuperació del ‘Pou de Gel’ d’Alcarràs

El diputat Jordi Verdú, participarà l’acte d’inauguració de les obres de recuperació del ‘Pou de Gel’ d’Alcarràs, trobat de forma fortuïta i que és l’únic que conserva les bigues de fusta originals a l’estructura. L’acte- que estarà presidit pel conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Òscar Ordeig- comptarà també amb les intervencions de l’alcalde d’Alcarràs, Gerard Companys, i de la regidora de Cultura, Marta Morreres, i l’assistència del director general de Regadius i Espais Agraris, Xavier Gispert.

Descarregar esdeveniment