Inauguració de les obres de la xarxa de fibra òptica a la Zona Garrigues Sud i de les obres de rehabilitació de la carretera LV-2012, de les Borges Blanques a la Floresta

El vicepresident de la Diputació de Lleida i responsable de l’àrea de Noves Tecnologies, Agustí Jiménez, i la diputada de l’àrea de Serveis Tècnics, Cristina Morón, inauguraran les obres de la xarxa de fibra òptica a la Zona Garrigues Sud. L’acte tindrà lloc a la rotonda d’entrada a l’Albi. Hi assistiran l’alcaldessa de l’Albi, Anna Feliu; l’alcaldessa de Cervià de les Garrigues, Mercè Rubió; l’alcalde de Vinaixa Josep Maria Tarragó; el director de Serveis Tècnics, Ivan Sabaté, i el director de NNTT, Ivan Bertran.   Posteriorment (10.45 hores), a l’entrada de la Floresta, inauguraran les obres de rehabilitació de la carretera LV-2012, de les Borges Blanques a la Floresta. L’acte comptarà amb l’assistència de l’alcalde de les Borges Blanques, Josep Ramon Farran, i de l’alcalde  de la Floresta, Josep Ignasi Arrastia.

Descarregar esdeveniment