Inauguració de les obres d’ampliació del nou edifici de l’Ajuntament de Sidamon.

El president de la Diputació, Joan Reñé, assistirà a la inauguració de les obres d’ampliació del nou edifici de l’Ajuntament de Sidamon, que presidirà el conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, Felip Puig.  

Descarregar esdeveniment