Inauguració de les noves instal•lacions de la Central AGRO-Llobera

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà l’acte d’inauguració de les noves instal·lacions de la Central AGRO-Llobera del Palau d’Anglesola. El president serà rebut per l’administrador gerent d’AGRO-Llobera, Jordi Llobera i pel seu soci, Josep Llobera; per l’alcaldessa del Palau d’Anglesola, Montse Messeguer, i pel president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Josep Huguet. Després de la tallada de cinta inaugural, les autoritats visitaran les instal·lacions i faran els parlaments. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 4 de març de 2017

Descarregar esdeveniment