Inauguració de les llambordes Stlopersteine en memòria a les víctimes del nazisme d’Arbeca

El diputat Carles Gibert assistirà a l’acte d’inauguració de les llambordes Stlopersteine en memòria a les víctimes del nazisme d’Arbeca que presidirà la consellera de Justícia, Drets i Memòria, Gemma Ubasart.   L’acte –que s’iniciarà a la Casa de la Vila i continuarà davant dels domicilis on van viure les persones deportades- comptarà amb la intervenció de l’alcalde d’Arbeca, Sergi Pelegrí.

Descarregar esdeveniment