Inauguració de l’equipament lúdic i de salut per a la gent gran. La Sentiu de Sió.

El president de la Diputació, Joan Reñé, inaugurarà l’equipament lúdic i de salut per la gent gran de La Sentiu de Sió. Posteriorment, les autoritats faran una visita al casc antic del municipi.  

Descarregar esdeveniment