Inauguració de l’ampliació del Consultori Mèdic de Raimat

 El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la inauguració de l’ampliació del Consultori Mèdic de Raimat. A l’acte també participaran l’alcalde de Lleida, Àngel Ros; el director dels Serveis territorials de Salut a Lleida, Josep Pifarré, i la presidenta de l’EMD de Raimat, Ainhoa Casabón. Per part de la corporació assistiran el vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla,   i el diputat Antoni Ponz. Un cop finalitzat l’acte, sobre les 12.45 hores, es farà una atenció als mitjans de comunicació que ho desitgin

Descarregar esdeveniment