Inauguració de l’ampliació del Centre de Dia de Malalts d’Alzheimer de Cervera

La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, participarà a la inauguració de l’ampliació del Centre de Dia de Malalts d’Alzheimer de Cervera. Lleida, 5 de febrer de 2016

Descarregar esdeveniment