Inauguració de l’acte “La descoberta del patrimoni del Segrià”

La vicepresidenta Estefania Rufach presidirà l’acte d’inauguració del projecte “La descoberta del patrimoni del Segrià”, que se celebrarà a l’Aula Magna de l’IEI. L’acte inclourà, entre altres, una presentació del projecte i un debat.

Descarregar esdeveniment