Inauguració de la XXVII Fira del Torró i de la Xocolata a la Pedra d’Agramunt

La vicepresidenta primera, Rosa Perelló, participarà a la inauguració de la XXVII Fira del Torró i de la Xocolata a la Pedra d’Agramunt.

Lleida, 10 d'octubre de 2015

Descarregar esdeveniment