Inauguració de la XII Setmana Occitano Catalana. Conselh Generau d’Aran. Vielha
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, participarà en la inauguració de la XII Setmana Occitano Catalana.
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, participarà en la inauguració de la XII Setmana Occitano Catalana.