Inauguració de la XII Setmana Occitano Catalana. Conselh Generau d’Aran. Vielha

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, participarà en la inauguració de la XII Setmana Occitano Catalana. 

Descarregar esdeveniment