Inauguració de la VI Fira Salut i Benestar a Benavent de Segrià

El vicepresident tercer de la Diputació, Jordi Latorre, participarà en l’acte d’inauguració de la VI Fira Salut i Benestar, que se celebra al municipi de Benavent de Segrià. L’acte –que comptarà amb les intervencions de l’alcalde del municipi, Manel català; i el tinent d’alcalde, Antoni Carré– tindrà lloc a la sala polivalent de l’ajuntament.

Descarregar esdeveniment