Inauguració de la segona jornada ‘Dona i càncer’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la inauguració de la segona jornada ‘Dona i càncer’, que es presenta amb el títol ‘La vulnerabilitat de la dona envers el càncer’, i que tindrà lloc a la Sala d’Actes del Palau de la Diputació, sota l’organització de l’Associació contra el càncer a Lleida, la Diputació de Lleida, la Universitat de Lleida, el Departament de Drets Socials i el Departament de Salut. L’acte comptarà amb les intervencions de la directora de l’Institut Català de la Dona, Helena Fuses; la vocal de la junta provincial de l’Associació contra el Càncer a Lleida, Montse Duch; el director dels Serveis Territorials de Drets Socials a Lleida, Joan Segura, i el director dels Serveis Territorials de Salut a Lleida i gerent del Servei Català de la Salut de la Regió Sanitària Lleida, Raül Llevot, i amb l’assistència de la diputada Helena Martínez, i la infermera i coordinadora del programa de Detecció Precoç de Càncer de Mama, Còlon i Recte de la Regió Sanitària Lleida, Montse Llorens.