Inauguració de la sala d’Hidroteràpia de la Residència AREMI
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident, Agustí Jiménez; la diputada Sandra Marco i els diputats Antoni Carré i Joan Gilart, presidirà la inauguració de la sala d’Hidroteràpia de la Residència AREMI. L’acte comptarà amb les intervencions de la presidenta d’AREMI, Mercè Batlle; el subdelegat del Govern espanyol a Lleida, José Crespín; la delegada del Govern de la Generalitat a Lleida, Solés Carabassa, i el director d’Institucions de CaixaBank a Lleida, Víctor Martínez. Les autoritats visitaran les instal·lacions i hi haurà explicacions de part de la directora de la Residència AREMI, Mònica Preixens; la fisioterapeuta, Nàdia Jiménez, i la vicepresidenta d’AREMI i responsable de comunicació i captació de fons, Elisenda Ros.