Inauguració de la Sala de Vetlles de Rosselló
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, inaugurarà la Sala de Vetlles de Rosselló. L’acte també comptarà amb la presència de la vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, i de l’alcalde de Rosselló, Josep Abad, entre altres representants institucionals.
(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)