Inauguració de la Sala de Plens de l’Ajuntament de Puigverd de Lleida

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, participarà a l’acte d’inauguració de la Sala de Plens de l’Ajuntament de Puigverd de Lleida. Lleida, 27 de febrer de 2016

Descarregar esdeveniment