Inauguració de la reurbanització de la plaça de la Bassa
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà l’acte d’inauguració de la reurbanització de la plaça de la Bassa de Sant Ramon. L’acte també comptarà amb la participació de l’alcalde de Sant Ramon, Aleix Bochaca, i del prior del Santuari de Sant Ramon, Francisco Marin, entre altres autoritats locals. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)