Inauguració de la restauració i rehabilitació realitzada a l'antiga presó i la Font Barroca de Castelló de Farfanya
La vicepresidenta Estefania Rufach, acompanyada d’Omar Noumri, alcalde de Castelló de Farfanya, i Miquel Plensa, president del Consell Comarcal de la Noguera, participarà a l’acte d'inauguració de la restauració i rehabilitació realitzada a l'antiga presó i la Font Barroca de Castelló de Farfanya. L’acte tindrà lloc divendres 13 d’agost, a les 19 hores a l’antiga presó de Castelló.