Inauguració de la restauració de l’església de Santa Maria d’Organyà

La vicepresidenta segona, Rosa Maria Perelló, assistirà a la inauguració de la restauració de l’església de Santa Maria d’Organyà, actuació que ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de Lleida. L’acte d’inauguració inclourà una missa solemne en honor a Santa Maria d’Organyà.

Descarregar esdeveniment