Inauguració de la primera edició del programa 'Accelera el creixement 2021-2022 al territori'

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presidirà la inauguració de la primera edició del programa Accelera el creixement 2021-2022 al territori que organitzen conjuntament la mateixa Diputació de Lleida i PIMEC.   La inauguració, que tindrà lloc a la sala polivalent de la Diputació, comptarà amb la participació de president de PIMEC, Xavier Caufapé, i està orientada a contribuir a la transformació econòmica de les Terres de Lleida, Pirineu i Aran, com a resposta no tan sols a la crisi socioeconòmica derivada de la pandèmia, sinó també als problemes estructurals del territori.   L’acte comptarà també amb l’assistència del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert; la secretària territorial de PIMEC, Anna Torres, i el director del Patronat, Ramon Boixadera, i la participació de la consultora de desenvolupament personal, motivació i vendes, Mònica Mendoza.

Descarregar esdeveniment