Inauguració de la plaça 1714 d’Artesa de Segre

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presidirà l’acte d’inauguració de la plaça 1714 d’Artesa de Segre, acompanyat de l’alcaldessa del municipi,  Maria Cusola; el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, i de l’exalcalde Mingo Sabanés.   Talarn farà el descobriment de la placa commemorativa i posteriorment, signarà al Llibre d’Honor de l’Ajuntament.

Descarregar esdeveniment