Inauguració de la passarel·la per a vianants sobre el riu Garona a Les
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, inaugurarà aquest dissabte la passarel·la per a vianants sobre el riu Garona a Les, juntament amb l’alcalde de Les, Emili Medan. El president Reñé anirà acompanyat de la vicepresidenta Rosa Pujol. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)