Inauguració de la nova plaça 1 d’Octubre

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, presidirà l’acte d’inauguració de la nova plaça 1 d’Octubre del municipi de Sant Martí de Maldà. Perelló estarà acompanyada de l’alcalde del municipi, Jaume Pallàs; i del diputat Francesc Sabanés. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment