Inauguració de la nova estació d’autobusos de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta Sandra Castro, assistirà a l’acte d’inauguració de la nova estació d’autobusos de Lleida.

Descarregar esdeveniment