Inauguració de la museïtzació de la Capella de la Pietat del Museu Diocesà d’Urgell

El vicepresident Antoni Navinés assistirà a l’acte d’inauguració de la museïtzació de la Capella de la Pietat del Museu Diocesà d’Urgell que tindrà lloc al Museu Diocesà d’Urgell de la Seu d’Urgell.   L’acte comptarà amb la participació de l’arquebisbe d’Urgell, Joan Enric Vives; el director de la Fundació Museu Diocesà d’Urgell; la delegada de Patrimoni Cultural del Bisbat d’Urgell, Clara Arbués, i la conferència a càrrec de l’historiador de l’art Joan Bosch.

Descarregar esdeveniment