Inauguració de la Mòstra de Cinèma Occitan 2015. Castell del Rei.

El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Josep Ramon Ibarz, assistirà a la inauguració de la Mòstra de Cinèma Occitan 2015. Lleida, 16 de juny de 2015

Descarregar esdeveniment