Inauguració de la jornada sobre l’impacte de les lleis òmnibus a l’àmbit local. Sala d’actes. Diputació de Lleida

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, participarà en l’acte d’inauguració de la jornada sobre l’impacte de les lleis òmnibus a l’àmbit local, que se celebrarà a la sala d’actes de la Diputació de Lleida. L’acte comptarà amb la participació del secretari general adjunt de l’Associació Catalana de Municipis i Comarques, Rafel d’Yzaguirre. La jornada està organitzada per l’Associació Catalana de Municipis (ACM).

Descarregar esdeveniment