Inauguració de la Jornada SmartCatalonia
El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Eloi Bergós, participarà a la inauguració de la Jornada SmartCatalonia, organitzada per la Secretaria de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Social Digital i celebrada a la Sala d’Actes de la Diputació de Lleida. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)