Inauguració de la jornada “La gestió dels serveis públics locals: entre externalització i interiorització”
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a l’acte d’inauguració de la jornada “La gestió dels serveis públics locals: entre externalització i interiorització”. Posteriorment, el lletrat a l’Ajuntament de Madrid i professor titular de Dret Administratiu de la Universidad Rey Juan Carlos, Fernando García, impartirà la lliçó inaugural titulada “Una aproximació conceptual: del servei al servei públic i al servei d’interès general. Les formes de gestió i la mal anomenada ‘remunicipalització’”. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 18 de maig de 2017