Inauguració de la jornada ‘La força de l’emprenedoria-100 anys de la Canadenca i Energia Elèctrica de Catalunya’. Auditori del campus de Cappont. UdL
El vicepresident tercer de la Diputació, Pau Perdices, participarà en l’acte d’inauguració de la jornada ‘La força de l’emprenedoria-100 anys de la Canadenca i Energia Elèctrica de Catalunya’, que se celebrarà a l’Auditori del campus de Cappont de la UdL.