Inauguració de la jornada ‘Infraestructures tecnològiques per a la digitalització del sector agrícola’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte d’inauguració de la jornada ‘Infraestructures tecnològiques per a la digitalització del sector agrícola’, que organitza el Centre Tecnològic de Catalunya (Eurecat), al Parc Agrobiotech Lleida, amb la col·laboració de mateix Parc, el Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació i el Pla Anual de Transferència Tecnològica.
Talarn estarà acompanyat de la regidora de les Persones, Comunitat i Agenda 2030 de l’Ajuntament de Lleida i membre del Consell d’Administració del Parc AgroBioTechLleida, Mariama Sall; el cap del Gabinet Tècnic del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, Jaume Sió, i el director de Desenvolupament Cientificotecnològic d’Eurecat, Gabriel Anzaldi.
De part de la Diputació també hi assistiran el vicepresident primer, Jordi Latorre, i els diputats Carles Gibert i Joan Gilart.