Inauguració de la Jornada de presentació dels programes telemàtics de la Agència Estatal d’Administració Tributaria. Sala d’Actes. Diputació de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà l’acte d’inauguració de la jornada que l’Agència Estatal de l’Administració Tributària (AEAT) ha organitzat a la Sala d’Actes de la Diputació per tractar sobre els programes telemàtics que l’Agència té pel món local. L’acte comptarà amb la participació del delegat a Lleida de la Agencia Estatal d’Administració Tributaria, David Bonet, i del diputat de l’Àrea de Finances i Gestió de Tributs, de la Diputació de Lleida, Josep Maria Roigé. La jornada se celebrarà a la Sala d’Actes de la Diputació de Lleida.