Inauguració de la Instal·lació de Nadal de l’IEI
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, inaugurarà la instal·lació de Nadal de l’IEI, que es podrà visitar al Pati fins al 7 de gener. A la inauguració hi assistiran el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, el diputat Fermí Masot, la diputada Rosalia Carnicé, i el director de l’IEI, Andreu Vàzquez. La inauguració es farà al Pati de l’IEI i serà retransmesa per Lleida TV.