Inauguració de la III Fira Salut i Benestar de Benavent de Segrià
El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Jordi Latorre, inaugurarà la III Fira Salut i Benestar de Benavent de Segrià. Lleida, 9 d'abril de 2016
El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Jordi Latorre, inaugurarà la III Fira Salut i Benestar de Benavent de Segrià. Lleida, 9 d'abril de 2016