Inauguració de la Fira Ramadera de Tots Sants

El vicepresident primer de la Diputació, Jordi Latorre, inaugurarà la Fira Ramadera de Tots Sants, que se celebrarà a Vilaller. També participaran a l’acte l’alcaldessa de Vilaller i presidenta del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, María José Erta, i diversos membres del consistori municipal. L’acte inclourà el lliurament de premis del XXXIII Concurs de Bestiar. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment