Inauguració de la Fira de Tots Sants d’Oliana

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, assistirà a la inauguració de la Fira de Tots Sants d’Oliana, que serà a càrrec del director dels serveis territorials d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de Lleida, Jaume Fabà. Lleida, 1 de novembre de 2015

Descarregar esdeveniment